ინტერნეტ მაღაზია
     

გარანტიისა და დაბრუნების პოლიტიკა

ბოლოს განახლდა: 05.09.2025

ზოგადი პოლიტიკა

გაცნობებთ, რომ ჩვენს მაღაზიაში გაყიდული პროდუქცია არ ექვემდებარება დაბრუნებას ან გადაცვლას, თუ ის არ არის ქარხნული წუნის მქონე.

გთხოვთ, შენაძენის გაკეთებამდე დარწმუნდეთ, რომ პროდუქტი სრულად აკმაყოფილებს თქვენს მოთხოვნებს.

საგარანტიო პირობები (ქარხნული წუნის შემთხვევაში)

ჩვენ სრულ პასუხისმგებლობას ვიღებთ პროდუქციის ქარხნულ წუნზე. თუ თქვენს მიერ შეძენილ ნივთს აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი, ჩვენ უზრუნველვყოფთ მის შეკეთებას, შეცვლას ან სრული თანხის ანაზღაურებას.

  • საგარანტიო პერიოდი: საგარანტიო პერიოდი მოცემულია პროდუქტის აღწერაში და მოქმედებს პროდუქტის შეძენის დღიდან.
  • პირობები: გარანტია მოქმედებს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტს აღენიშნება ქარხნული წუნი და არა მომხმარებლის მიერ არასწორი ექსპლუატაციის შედეგად გამოწვეული დაზიანება.
  • გარანტია არ ვრცელდება:
    • ფიზიკურ დაზიანებებზე (გატეხვა, გაკაწვრა და ა.შ.).
    • თუ პროდუქტი დაზიანდა სითხის მოხვედრის ან არასწორი ძაბვის გამოყენების გამო.
    • თუ დაზიანება გამოწვეულია არასწორი მონტაჟით ან გამოყენებით.

საგარანტიო მომსახურების მიღების პროცესი

თუ ფიქრობთ, რომ თქვენს პროდუქტს აქვს ქარხნული წუნი, გთხოვთ მოგვაწოდოთ პროდუქტი წუნის აღწერასთან ერთად საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში:

  • ელ. ფოსტა: sale@gcom.ge
  • ტელეფონი: +995 322 420 449
  • მისამართი: ქ. თბილისი, ჰუალინგი თბილისის ზღვის პლაზა. 2 სართული, ფართი: 2A-098
პროცედურა:
  1. მოგვაწოდეთ შენაძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ჩეკი/ინვოისი) და პრობლემის დეტალური აღწერა (სასურველია ფოტო/ვიდეო მასალით).
  2. ჩვენი ტექნიკური ჯგუფი შეისწავლის პროდუქტის დაზიანების მიზეზს.
  3. ქარხნული წუნის დადასტურების შემთხვევაში, ჩვენ შევაკეთებთ ნივთს, შევცვლით ახლით ან დაგიბრუნებთ გადახდილ თანხას ერთი კვირის განმავლობაში.